آ

  • آزادی، کیهان بررسی تاثیر مدیریت سود بر محتوای افشای عملکرد مالی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]

ا

  • احسانی، زهرا تاثیر وسعت و عمق جستجوی خارجی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی ظرفیت جذب [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 52-70]

  • اسدی امیری، اصغر بررسی امکان رهبری سازمانی بر مبنای خِرد سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 64-73]

  • اصغری، سعید بررسی تاثیر قاطعیت کلام بر ادراک قدرت برند و درگیری ذهنی مشتریان در شبکه های اجتماعی(مورد مطالعه: شعب بانک شهر) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 70-82]

  • اصفهانی، امیرحسین پیشبینی بازدهی استارتاپ با استفاده از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای اقتصادسنجی و بهینهسازی پورتفوی با استفاده از مدلهای VaR و C-VaR [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 92-132]

  • امیرنژاد، لیلا بررسی تاثیر انعطاف پذیری منابع انسانی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی فرهنگ انطباق پذیری (مورد مطالعه : سازمان انتقال خون ایران) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 83-96]

  • امیری جاوید، هادی تأثیر بحران مالی جهانی بر جریان سرمایه گذاری در کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (رهیافت هم انباشتگی در داده های تابلویی) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 71-82]

ب

  • باباجانی بابلی، محدثه بررسی تاثیر مدیریت سود بر محتوای افشای عملکرد مالی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]

  • باقرزاده، مژگان مطالعه تأثیر سرمایه نیروی انسانی بر کارآفرینی اجتماعی و تجاری (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی استان تهران) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 14-31]

پ

  • پوروردی وانگاه، فتانه طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]

ث

  • ثابت، محمدرضا مطالعه تأثیر سرمایه نیروی انسانی بر کارآفرینی اجتماعی و تجاری (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی استان تهران) [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 14-31]

ح

  • حسن زاده، نیما عوامل موثر بر توسعه‌ی کار آفرینی ورزشی استان اردبیل : رویکرد تحلیل (PESTEL) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]

  • حسینی، میرزاحسن طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]

  • حیدری، مجید تأثیر CRM استراتژیک، CRM عملیاتی و CRM تحلیلی بر قابلیت نوآوری [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 80-91]

خ

  • خضری، سروه عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی انجمن زادگاهی دریانی‌های تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 54-66]

  • خیرالهی میدانی، حامد عوامل موثر بر توسعه‌ی کار آفرینی ورزشی استان اردبیل : رویکرد تحلیل (PESTEL) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]

د

  • داداشی جوکندان، علیرضا طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]

  • دوستار، محمد طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]

  • دیواندری، احمد ارائه مدلی جهت برسی نقش بازاریابی الکترونیکی بر باورهای مدیریت و ایجاد مدیریت نسبی در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 32-51]

ر

  • رحیمی، امیر عوامل موثر بر توسعه‌ی کار آفرینی ورزشی استان اردبیل : رویکرد تحلیل (PESTEL) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]

  • رمضانی، علی پیشبینی بازدهی استارتاپ با استفاده از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای اقتصادسنجی و بهینهسازی پورتفوی با استفاده از مدلهای VaR و C-VaR [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 92-132]

س

ش

  • شاهواروقی فراهانی، میلاد پیشبینی بازدهی استارتاپ با استفاده از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای اقتصادسنجی و بهینهسازی پورتفوی با استفاده از مدلهای VaR و C-VaR [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 92-132]

ص

  • صافی، متین تاثیر خلاقیت سازمانی بر شایستگی تجارت بین الملل با نقش میانجی قابلیت های کارآفرینی و نوآوری [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 12-29]

  • صالحی، نادر تاثیر وسعت و عمق جستجوی خارجی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی ظرفیت جذب [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 52-70]

  • صالحی، نادر تاثیر خلاقیت سازمانی بر شایستگی تجارت بین الملل با نقش میانجی قابلیت های کارآفرینی و نوآوری [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 12-29]

  • صالحی آسفیجی، نورالله قاعده ی بهینه ی سیاست پولی با استفاده از نظریه ی کنترل بهینه:تعادل ایستاو پایدار پول [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 25-45]

ط

  • طغرایی، محمدتقی عوامل مؤثر بر توسعه کارآفرینی انجمن زادگاهی دریانی‌های تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 54-66]

غ

  • غفاری، رحمان طراحی مدل توسعه صادرات محصولات لبنی در چارچوب سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-25]

ف

  • فراهانی، محمد بررسی تاثیر تمرکز مالکیت بر عملکرد شرکت با توجه به کیفیت حمایت سرمایه‌گذار در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • فلاح جلودار، مهدی وظایف بازاریابی سبز در ساخت تصویر شرکت در محیط خرده فروشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 10-24]

ق

  • قلی‌تبار، ملیحه وظایف بازاریابی سبز در ساخت تصویر شرکت در محیط خرده فروشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 10-24]

ک

  • کردنوری، امیرحسین طراحی مدل کارآفرینی استراتژیک با رویکرد توسعه پایدار در بانک های تخصصی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 56-69]

  • کرمی، پروانه تحلیل مدیریت سرمایه گذاری در استان زنجان در یک بازه ده ساله [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 1-9]

  • کریمی، مجتبی تاثیر وسعت و عمق جستجوی خارجی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی ظرفیت جذب [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 52-70]

  • کسائی، مسعود بررسی نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی بر مزیت رقابتی پایدار و قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 42-53]

م

  • محمدی، رضا بررسی نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی بر مزیت رقابتی پایدار و قابلیت های پویا [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 42-53]

  • مرتضوی، سیده لعیا بررسی رابطه توانمندسازی و تیم سازی با شایستگی‌های کارکنان با مطالعه نقش تعدیل گر فرهنگ ‌یادگیری ‌سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 30-41]

  • مظلوم روشن، محمد بررسی تاثیر مدیریت سود بر محتوای افشای عملکرد مالی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]

ن

  • نبوی چاشمی، سید علی بررسی تاثیر تمرکز مالکیت بر عملکرد شرکت با توجه به کیفیت حمایت سرمایه‌گذار در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • نژاد فلاتوری مقدم، محمدرضا پیشبینی بازدهی استارتاپ با استفاده از روشهای مبتنی بر هوش مصنوعی و مدلهای اقتصادسنجی و بهینهسازی پورتفوی با استفاده از مدلهای VaR و C-VaR [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 92-132]

  • نعمت نژاد، کورش تحلیل ارتباط میان مالکیت نهادی و عملکرد شرکتها با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده پاداش هیئت مدیره [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 46-55]

  • نوری، علیرضا ارائه مدلی جهت برسی نقش بازاریابی الکترونیکی بر باورهای مدیریت و ایجاد مدیریت نسبی در کسب و کارهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 32-51]

ی

  • یعقوبی زنجانی، مونا مدل ساختاری – تفسیری شناسایی عوامل مؤثر بر تفکر استراتژیک بازاریابی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 26-53]

  • یگانگی، سید کامران تحلیل مدیریت سرمایه گذاری در استان زنجان در یک بازه ده ساله [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 1-9]